Demonstraties handmatig klompenmaken tijdens Kleurrijk in de Hof een succes.

De markt “Kleurrijk in de hof” gehouden voor het gemeentehuis in Goor j.l. zaterdag was een succes, er waren veel bezoekers en “smaakt naar meer”, volgens de organistie.
Ook de demonstraties handmatig klompenmaken door onze klompenmakers, Gerrit van de Haar en Harrie Ezendam werden met veel interresse bekeken. Een oud ambacht dat veel kennis, precisie en vakmanschap vergt. Maar alles is te leren. Het klompenmuseum geeft een cursus handmatig klompenmaken voor een ieder die dit vak ook leren wil. Als tegenprestatie vragen wij om een of twee keer per vier weken in het klompenmuseum een middag als vrijwilliger te suppoosten. Dus heb je interresse, meld je aan of kom langs. Op de woensdagmiddagen zijn de klompenmakers er altijd.

Comments are closed.